administratie

Meer dan boekhouden voor je eenmanszaak, VOF of BV

Een goed bijgewerkte boekhouding geeft inzicht en dus een basis voor goede bedrijfsbeslissingen. Maar ook rust op fiscaal gebied. Ondernemers zien dit belang. Daarom besteden ze administratieve werkzaamheden geheel of deels uit aan een specialist.

Kort samengevat kun je bij mij terecht voor:

  • Verwerken van administraties (boeken van je inkopen, verkopen, kas- en bankboek etc.)
  • Opzetten van je administratie.
  • Inrichten van je grootboek.
  • Controleren van je boekhouding.
  • Opstellen van tussentijdse cijfers.
  • Samenstellen van de jaarrekening.
  • Opstellen van begrotingen en liquiditeitsprognoses.
  • Behulpzaam zijn bij het opzetten van een ondernemingsplan.
  • Verzorgen van je salarisadministratie.
  • Verzorgen van je aangifte omzetbelasting (BTW)
  • Verzorgen van je aangifte loonbelasting.
  • Samenstellen van de notulen en deponeringsstukken voor de Kamer van Koophandel.

Als je dat handig vindt, verzorg ik de administratie bij jou op kantoor. Soms stuur ik administratieve medewerkers van een relatie aan. En zo zijn er meer vormen van vruchtbare samenwerking op administratief gebied.

Uiteraard werk ik met actuele software.

Voor administratie is dat meestal SnelStart.

Rapporten maken we met Infine.

 

 

 Vrijblijvende kennismaking? Bel 06 52 38 20 89